Regulamin świadczenia usług pcsafe
Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem.
Oddając sprzęt do naprawy, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin.
Jest to zarazem umowa na podstawie której serwis świadczy usługi.
Niniejszy regulamin reguluje prawa i obowiązki z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowane przez obie strony.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów.
- Oprogramowanie nie jest objęte warunkami gwarancji.
- Pokwitowanie serwisowe jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu z serwisu i musi ono zostać zwrócone wystawcy przy odbiorze.
- Serwis nie wydaje uszkodzonych części.
- W przypadku niemożności ustalenia daty odbioru mimo prób kontaktów ze strony serwisu po upływie 7 dni od daty wykonania naprawy zostanie naliczona opłata magazynowa w wysokości 10 zł / dzień, a sprzęt zostanie oddany dopiero po uregulowaniu powyższej opłaty.
- Brak możliwości zawiadomienia klienta w sposób przez niego wskazany, a nie wynikający z błędu serwisu nie zwalnia z opłaty magazynowej.
- Po upływie 45 dni nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego oraz na podstawie art.181 Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku zrezygnowania ze zlecenia naprawy klient ponosi koszt diagnozy w wysokości 150 zł.
- Po akceptacji przedstawionej oferty zlecenia naprawy, klient zobowiązuje się do zapłaty ustalonej kwoty po zakończonej usłudze.
- W przypadku zatajenia wad urządzenia lub jego usterek (na przykład nie poinformowania serwisu o zalaniu urządzenia) serwis zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania naprawy lub naliczenia dodatkowej opłaty.
- W przypadku ingerencji ze strony klienta w odesłany sprzęt gwarancja wygasa i nie obowiązuje.
- Jeśli klient chce odstąpić od umowy na usługę, a jej wykonywanie – na jego wyraźne żądanie – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i nie zostało zakończone, ma on obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
- Klient jest świadomy, iż wszystkie świadczone usługi są usługami personalizowanymi, w związku z powyższym prawo do zwrotu mu nie przysługuje.
- Rozpoczęcie świadczenia usługi następuje po zaakceptowaniu oferowanej wyceny.
- W przypadku napraw specjalistycznych (na przykład wymiana matrycy, wymiana płyty głównej) serwis ma prawo zażądać zadatku na poczet wykonania usługi.
Regulamin świadczenia usługi wysyłkowej – serwis Door to Door pcsafe
Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem obsługi wysyłkowej.
Oddając sprzęt do naprawy, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin.
Jest to zarazem umowa na podstawie której serwis świadczy usługę door to door.
Niniejszy regulamin reguluje prawa i obowiązki z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowane przez obie strony.
- Klient ponosi koszty związane z transportem sprzętu, również w przypadku reklamacji / gwarancji.
- Serwis nie przyjmuje przesyłek pobraniowych ani przesyłek z opłatą przeniesioną na adresata.
- Serwis nie przyjmuje przesyłek wcześniej nie ustalonych (bez uprzedniego kontaktu)
- W przypadku nie odebrania sprzętu odesłanego do klienta (poprzez paczkomat lub kuriera) po uprzednim jego zawiadomieniu i ustaleniu daty odbioru, które nie wynika z winy przewoźnika ani serwisu, klient jest zobowiązany do pokrycia wynikających z tego tytułu kosztów w wysokości 40 zł.
Polityka prywatności – obowiązek informacyjny (RODO)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest firma Maciej Bruzi – Tomczak MBT-GROUP z siedzibą w Gdyni ul. Żukowska 21A.
- W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych, pisząc na adres e-mail [email protected] lub adres siedziby.
- Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu świadczenia usług, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania świadczonej usługi.
- Posiada Pan/Pani prawo:
-
-
- dostępu do swoich danych osobowych,
- sprostowania swoich danych osobowych,
- usunięcia swoich danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych przez napisanie wiadomości email
- jeżeli uprzednio wyraził(a) Pan/Pani taką zgodę i przetwarzanie dotyczących Pana/Pani danych odbywa się na jej podstawie,
- przenoszenia swoich danych osobowych, g) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją, zgodnie z art. 21 RODO.
-